Aikidoseurojen yhteiset asetekniikkaharjoitukset, Kustaa Ylitalo 6.dan

03.08.2024 15:30 03.08.2024 17:30
Päijänteentie 1, Helsinki, Suomi
Aikidoseurojen yhteiset asetekniikkaharjoitukset Syyskaudella 2024 Meido-Kan järjestää kerran kuussa lauantaisin klo 15.30-17.30 aikidoseurojen yhteiset asetekniikkatreenit, jotka ovat avoimet harjoittelijoille taitotasosta riippumatta. Treenien sisällöt vaihtelevat vetäjien mukaan, mutta sisältävät aina perus aseenkäsittelytaitoja sekä edistyneempiä harjoitteita aseiden käytöstä vartalotekniikassa. Tavoitteena on tarjota monipuolista näkemystä aikidon aseiden käyttöön ja merkitykseen aikidossa, sekä tukea harjoittelijoita graduointivaatimusten sisältöjen oppimista. Syyskauden vetäjät: Elokuu 3.8. Kustaa Ylitalo 6.dan Syyskuu 28.9. Antti Pekkarinen 5.dan Lokakuu 12.10. Joon Tervakari 5.dan Marraskuu 9.11. Anu Välimäki 3.dan Joulukuu (vahvistuu myöhemmin) Aika: lauantai klo 15.30-17.30 Paikka: Päijänteentie 1, Helsinki (ovi sisäpihan puolella) Vapaaehtoinen osallistumismaksu esim. 10 €. Lämpimästi tervetuloa eri seurojen harjoittelijat!