Aikidoliiton tasoleiri/ Tenchikan ry

02.09.2017 00:00 03.09.2017 00:00
Suurmäentie 2, 70200 Kuopio, Suomi
Suomen Aikidoliiton Tasoleiri Kuopiossa 2.-3.9.2017 Järjestävä seura: Tenchikan ry Suomen Aikidoliiton tasoleirien keskeisenä tavoitteena on tukea jäsenseurojen dan-tasoisten harjoittelijoiden kehittymistä ja dan-graduointeihin valmistautumista. Tasoleirit on suunnattu erityisesti dan-koetta lähiaikoina suunnitteleville sekä 1. kyu – dan-tasoisten jäsenseurojen ohjaajille. Osallistujilta toivotaan vähintään 3. kyu:n vyöarvo. Tasoleirin liittovalmentajina toimivat  Juhani Laisi ja Petri Särkisaari Leirin hinta: 40€ Leirille otetaan maximissaan 30 osallistujaa. Majoitusvaihtoehto leirille esimerkiksi: Hotelli Puijon Maja (http://www.puijo.com/hotelli/) väestösuojalta kävelymatkan päässä (n. 1000 m) Hostel Hermanni (http://www.hostellihermanni.fi/fi/)  (n. 3,5 km)   Leirin aikataulu:  Lauantai 2.9.2017 12:00 – 12:15 Tasoleirin avaus ja tavoitteet 12:15 – 14:00 Harjoitukset 14:00 – 14:30 Keskustelutilaisuus 16:30  Graduointi. Sunnuntai 3.9.2017 10:00 – 10:15 Palaute graduoinneista 10:15 – 12:00 Harjoitukset, diplomien jako (jos on tarpeen) 12:00 – 13:00 Lounas 13:00 – 14:30 Harjoitukset 14:30 – 15:00 Palaute tasoleiristä   Leirille osanotto vaatii ennakkoilmoittautumisen 25.8.2017 mennessä sähköisellä kaavakkeella ositteessa https://www.aikidoliitto.fi/graduointi/tasoleirille-osallistuminen/ Ilmoittautujan tulee, tapahtuman koulutusrakenteen takia, ottaa osaa leirin kaikkiin harjoituksiin.   Leiriin liittyy ennakkotehtävä, joka palautetaan sähköpostilla 28.8.2017 mennessä teknisen valiokunnan sähköpostiin tekninen.valiokunta@aikidoliitto.f Ennakkotehtävä: 1.Lyhyt kuvaus omasta treenihistoriasta. Milloin ja missä aloittanut, missä harjoittelee, ohjaajakokemus, nykyinen vyöarvo, milloin seuraava vyökoe 2. Mitkä asiat erityisesti askarruttavat dan-graduointia ajatellen, omat odotukset tulevasta leiristä.   Leiristä kerätään osallistujapalaute kirjallisen palautelomakkeen muodossa. Palautteen perusteella tasoleirejä kehitetään edelleen eteenpäin. Huom! Dan-graduoinnin viimeinen ilmoittautumispäivä on 6.8.2017:   https://www.aikidoliitto.fi/graduointi/dan-graduointihakemus/